Gravid och navelpiercing

Igår tog jag ut min navel piercing. Vill verkligen inte få en helt fucked up navel sen så lika bra att ta ut den innan det blir försent. Hört tjejer vars navelar (haha navel i plural?) blir helt hängiga och förstörda. Mitt mål är att efter att magen bllivit liten igen, kunna se så "vanlig" ut som möjligt. Jag ska försöka gå jätte mycket promenader och även om jag sen kanske tänker "skit i det vem fan orkar" försöka äta så bra som möjligt. 
 
Tänkte lägga upp första magbilden också. Är otroligt svullen och bilden tog jag när jag låg ner på sidan så riktigt så stor kan jag inte säga magen är när jag står upp. Men lägger upp den för kul eftersom den såg så stor ut tycker jag. 
 
Magbild v.14



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback