Plusgymnasiet

Iågr började jag en ny skola med ny linje och allt. Går nu frisörlinjen på plusgymnasiet inne i stan. Skolan verkar jätte bra och linjen verkar jätte rolig. Så ska verkligen satsa på det här nu! 
 
Jätte jobbigt bara att jag varje morgon verkligen mår skit såtar evigheter på mig att fixa mig för måste sätta mig ner typ hela tiden. Sen att jag verkligen inte har något att ha på mig gör inte saken bättre. Jag driver inte kan inte ha nått! Alla jeans är för små i midjan, eller åtminstonde trycker på ordentligt och det är inte så skönt när man mår illa. Sen att jag inte kan gå med tajta kläder då magen putar åt alla håll känns det som, och alla mina tröjor är typ tajta. Så är helt borta. 
 
Jag vill gärna lära känna klassen hyfsat iaf innan jag säger att jag är gravid. Så det får vänta. Nu ska jag sova har sjukt ont i huvet (hela tiden!) och mår jävligt illa (hela tiden!) Godnatt!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback