Kroppen

Tänka sig att jag för bara en månad sedan såg normal ut ansiktet. Den här bilden togs den 14 november. Nu är det den 19 december och jag ser ut som en sumobrottare i ansiktet. Har inte tänkt alls på vad jag ätit under graviditeten, bara käkat det jag känt mig sugen på. Inte så smart direkt.
 
Första gången jag vägde mig på mvc var i kanske vecka 18. Då vägde jag hela 65 kilo. Kan tänka mig att jag vägde 60 innan dåra, käkade en hel del under sommaren. När jag vägde mig sist på mvc vägde jag 77!!! 77?!?!?! Jag har alltså än så länge gått upp nästan 20 kilo. Helt sjuuuukt! Ändå är det 10 veckor kvar och bara bebis ska gå upp ca 3 kg. 
 
Lite smått panik när jag tänker på hur jag kommer se ut efter. Hoppas verkligen verkligen att jag fortfarande har lätt för att gå ner. Hade jag förut. Kunde tjocka mig i några veckor och sen när det vart för mycket och jag verkligen försökte gick jag ner det jag gått upp på kanske 2 veckor. Tur att jag har Diesel. Har inget val än att dra mig ut på promenader varje dag. Grejen är bara att äta rätt sen. Inte sitta hemma och proppa i mig massa skit. Men det tar vi då. Nu är jag gravid och är jag hungrig då käkar jag. Onyttigt medans jag kan. Just nu bryr jag mig inte speciellt mycket om jag går upp. Är väll sen jag kommer ångra mig big time. Smällar man får ta. Man måste ju leva också. YOLO! hehe 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback