Min dotter det.. ;)

Vet ni vad? Vet ni vad min dotter kan göra nu? 
 
Hon kan sitta utan stöd!! Poff sa det bara, så satt hon helt själv jätte länge. Var hemma hos min pappa, i hans säng. Jag stod och sminkade mig medan moster Felicia lekte med henne i sängen. Jag vänder mig om och ser henne sitta upp! Jag bah- WHAT? 
 
Frågade Felicia om hon sitter själv, och det gjorde hon ju! Vart så glad! Min duktiga tjej. Hon satt så länge, Felicia hann springa och hämta sin telefon för att ta bilder och grejer. Säkert i någon minut. No problemas! Men skulle aldrig lämna henne så, får sträcker hon sig efter något på sidorna och sådär ramlar hon, men hon kan om hon vill. Hon försöker hela tiden dra sig upp själv också, så det är bara en tidsfråga innan hon kan sätta sig upp själv också!
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback