Födelsedagen

Ja igår var en väldigt trevlig kväll. Andreas hade lovat mig donken frukost, men försov sig (det stänger 10). Så som förlåt för den dåliga starten på dagen överraskade han mig med att åka ända till kista (kvart härifrån) och köpa skit goda pannkakor till mig. Världens gulligaste!

Min brorsa, hans tjej och min syster kom hit vid ca 3 och åt tårta, som jag gjort helt själv! Jag fixade mig och fick present. Ett par löpartights av min syrra nu när jag börjat träna! Och sen pengar. :)

Klockan 17.40 åkte vi tills jensens böfhouse och åt medans mamma passade Melissa. Jag drack en cider för första gången på nästan ett år!! Trodde jag skulle bli full på den eftersom det gått så lång tid, åtminstone känna av, men kände ingenting.

Så när vi kom hem sen kunde jag ta någon klunk vin också. Men sen ville jag inte dricka mer för att vara säker på att Melissa inte får i sig något! Vi kollade på Eurovision och hade trevligt. Melissa sa inte ett ljud på HELA dagen, sån underbart snäll unge det där, mammas flicka!

Gick och la mig efter Eurovision och Melissa sov från halv 1-8 i sträck, sen sov hon igen till 12. Underbart och jag tyckte dagen vart jätte lyckad. Får gå ut på riktigt när Lillskruttan blir äldre och kan vara ifrån mig en hel natt, vill inte vara full vid henne.

Melissa var festfin i en klänning hon fått av min farmor och farfar. Världens sötaste unge, erkänn?!?! Hihi :)

Fler bilder på min vän Elins blogg.

 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback