Examination

Nu har jag gjort klart allt som behövs inom dom 3 ämnen jag har läst sen september i skolan. Ska bara göra "examination" som dom kallar det. Låter väldigt... läskigt! Det är iallfall en koll där dom kollar så man verkligen kan allt, som ett prov. Fast grejen är bara att jag gör den genom webcamera med headset och med läraren någon annanstans i Sverige. Otroligt läskigt, jag som liksom hatar att prata i telefon ska nu sitta och prata i cam.
 
Hur som helst så måste man ha ett riktigt headset med mikrofon, vanliga hörlurar till mobilen fungerar inte. Har ju tänkt att jag fixar det när det är dags. Men dra på trissor, nu har jag första på torsdag och märker att dator helvetet inte ens har ett uttag för mikrofon. Vad fan ska man göra då? Koppla in hörlurarna och sitta prata utan att läraren hör mig? Finns det att köpa ett headset som endast har en kontakt som är både mikrofon och hörlurar, har ju hörlursuttag. 
 
Jävla apple och göra så fååååå uttag som möjligt. Får se vad jag hittar på, känns inte så kul att köpa ny dator bara för det fattas ett mikrofonuttag. Lite väl onödigt. 
 
Jag undrar hur gammal denna bild är.. Kanske från 8an? 9an? eller 7an? nej 8an chansar jag på! 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback