Första kursen avklarad

ÅHHHH herregud jag dör på riktigt. Har precis gjort klart muntliga examinationen i engelska 5. Via webcam med mikrofon med min lärare. Fy vad pinsamt det var, men jävligt skönt att ha det gjort.
Väldigt jobbigt bara att hans ljud var sådär så ibland typ försvann mitt i sina meningar så när jag skulle svara hade jag typ ingen aning om vad han sagt. Jätte jobbigt. Känns inte som det gick sådär jätte bra direkt. Men godkänt absolut.

I början när jag skulle in fungerade det inte, skickade ett mejl till honom och han svarade typ prick 2 då jag skulle ha provet. Skulle bara byta webbläsare så fungerade det sen men vart 5 minuter sen. Bra första intryck liksom. Gick åt helvete det här alltså, men skönt att ha det avklarat!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback