Jul

Jag har haft en jätte bra jul! På julafton var vi nere hos pappa på morgonen fram till klockan 2. Farmor och farfar var där också så vi fick våra julklappar eftersom vi inte skulle med dom till Anki utan vi skulle till Andreas mamma. Så vid 2 hämtade vi Diesel och åkte ut till sigtuna.

Hade det jätte bra, körde tärningsspel och åt mat. Vart en jätte bra jul och jag är jätte nöjd med alla julklappar jag fått. Av farmor och farfar fick jag bl.a en bebismössa och vantar som farmor stickad själv, av samma garn som hon gjorde till min storebror när han väntades. Ganska coolt tyckte jag, mamma kände igen det direkt när hon såg det!

Fick mycket mer och tänkte lägga in en bild på allt roligt vi fått under julen, speciellt bebis kläderna. Men gör det senare då vi nu ska äta sen iväg och kolla mellandagsrea! Ha det bra puss!

Dig älskar jag mer än ord någonsin kommer kunna förklara! 


Awa

Svar: Absolut :) hittade erbjudandet på siba!
http://www.siba.se/product/12081641/canon-eos600d-fotoskrivare-photoshop-elements-10?ref=section&sec=92904199261698

2012-12-26 / 18:36:38
BLOGG: http://awagardi.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback