Mini-jul helg

Vi har haft en liten mini-jul hela helgen. Min brorsa ska till Spaninen den 19 och är borta över jul och nyår så vi träffar honom inte då så mamma hade en mini-jul i fredags och pappa idag (igår). Det var jätte mysigt och vi fick våra julklappar från mamma och mormor och morfar i fredags. Var bebis saker mest, kläder och nappar. Jätte fina saker. Sen fick jag även ett armband och pengar. Idag var vi hos pappa men eftersom vi sen på julafton ska vara hos pappa får vi våra julklappar då, fast brorsan fick idag. 
 
Så nu har vi ätit julbord två dagar i rad och det blir flera dagar. Ska vara med båda mina föräldrar och hos Andreas. Mycket jul, men jag älskar julen så jag klagar inte! Kan lägga upp bilder på bebis sakerna vi fick och även en ny vecka med magbild imorgon. Vecka 30 nu i onsdags. Herregud. 10 veckor kvar. Herregud. Sen är jag mamma. mamma? Jag mamma? Känns så otroligt långt borta med ändå så nära. Längtar tills jag får se och träffa lillan. Vill veta hur hon är och hur hon ser ut. 
 
Jag i fredags
 
Mina fina lussebullar jag bakade i torsdags. Jag hatar russin så gjorde självklart utan, med pärlsocker på för då blir dom ännu godare!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback