Möbler uppsatta

Nu har vi fixat och donat här hemma. Egentligen tänkte vi lägga golv och måla /taptsera väggarna och så först, men för det måste vi vänta tills pappa min har tid och det är något han inte har ofta. Så istället för att bara gå och vänta på att får ordning skiter vi i det nu och sätter upp och gör ordning här så får vi fixa resten eftersom sen ändå bara. 
 
Spjällsäng hade vi redan en, så den satte vi upp. Känns onödigt att bara ha den ståendes mott vägen liksom, kan lika gärna sätta upp den så det blir fint här. Var på Ikea och köpte ett soffbord hit upp, och även ett badrumsskåp då det är noll förvaring där inne i vårat badrum. Vi köpte även ett skötbord med jätte mycket och bra förvaringsmöjligheter av en kille på blocket. Är jätte nöjd och det var verkligen super! Men ena lådan vart sne när vi satte ihop det igen (var tvungen att plocka isär det så det skulle få plats i bilen), vet inte varför den vart sne eller vad felet är, men är bra ändå! Nu fattas det bara tv-bänk, en hylla/bokhylla hit in till bebisens saker och även en garderob ut till hallen (bredvid skötbordet) där vi ska ha handdukar och andra saker. 
 
Jag bytte även del på vagnen, från sittdel till liggdel då det är det man har i början. Vi har en crescent classic och jag är verkligen jätte nöjd med vagnen. Kommer kunna ta promenader vart som helst med Diesel. Jätte bra! 
 
Babyskydd har vi ett, Maxi-cosi, som vi även har en sulky vagn till så man kan sätta fast babyskyddet i vagnen om det behövs. Jätte praktiskt när man till exempel ska iväg och handla och sådär. 
 
Jag lägger in bilder på allt när det är klart. Fast ni får har överseende med att väggarna är olika färger, vi har slagit ihop två rum liksom och dom var inte riktigt samma färg. 
 
Förresten, höll på att dö när jag såg den här katten. Fy vad söt hahaha!!
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback