ordning och reda

Nu har vi hållit på som in i helvete hela dagen/kvällen. Åkt från väsby-uppsala-ikea i uppsala--liljeholmen-östermalm för att köpa möbler och sånt hem. Nu har vi fått ordning här uppe, fattas bara lägga golv och måla o tapetsera väggarna sen är det klart. Men det får pappa göra sen när han har tid. Nu har vi möbler vi kan lägga alla våra saker i och sånt där. Skönt att det har blivit lite ordning iallfall. Men ser lite roligt ut med olika färger på väggarna och ett hål i väggen som inte har fått lister och lite sånt skit. 
 
Känns så meningslöst att ta bilder när det fortfarande ser lite roligt ut, men vi ska antagligen åka och handla inredning och sånt roligt imorgon eller torsdag så kan lägga ut bilder då. När det verkligen bara är golv och väggar kvar. Det låter bra. Fast iofs är hallen klar, där är det bara nytt golv så kan lägga ut bild på det. Ingenting märkvärdigt men är jätte bra förvaring, fattas lite färg bara haha. 
 
Hallen här var alltså helt tom förut, dörren man ser är in till toan. Där jag står och tar kort är det 2 dörrar in till rummet. 


 
Lillan i magen är det full fart på hela tiden känns det som. Jag har moderkakan i framvägg så den är som en liten stötdämpare, så det är inte starkt, men det är ofta. Var lite oroligt förut då jag faktiskt inte kände henne så tydligt, jag kände henne, men inte så starkt som jag skulle velat för att vara lugn. Men är ganska lugn nu, känner henne hela tiden känns det som. Sprallig tiny human. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback