Sjuk

usch, nu mår jag inge bra alls. Igår natt låg jag vaken och kunde inte sova pågrund av min hals. Den blir så här torr och jag kan typ inte andas bra och då kan jag inte sova och det var jätte jobbigt. Andreas åkte och köpte halstabletter till mig innan han åkte till jobbet (min ängel, tack!) men tyvärr så hjälpte inte det... Men somnade sen iallafall och så kommer Andreas hem vid kanske 9 med donken frukost till mig. Han slutade tidigt.
 
Du är så otroligt underbar min älskling, vad skulle jag göra utan dig?! 
 
Var helt okej sen senare, var fortfarande hes och lite hosta och ont i halsen. Sen på kvällen vart det riktigt illa, halstabletter hjälpte inte och jag kunde typ inte andas så slutade med att jag stod och spydde i diskhon i köket och kunde inte andas, försökte skölja halsen med vatten men det funkade inte. Otrolig jobbig känsla att inte veta vad fan man ska göra. Andreas gjorde varm oboy och te till mig iaf då det typ bara är det som lenar halsen. Kunde iaf andas igen då men halsen är fortfarande inte riktigt bra. Skit jobbigt.. Usch hatar att vara sjuk. Speciellt när det gäller halsen, och hosta är jobbigt. Resten kan jag leva med.. Men ont i halsen alltså.. BORT!
 
Nu ska jag fortsätta ligga här och tycka synd om mig själv och hoppas att det blir bättre och INTE som igårkväll. häjdå!
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback