Snökaos

Ja, idag har det varit riktig snö storm. Inte för att jag direkt lidit av det (tacka gudarna för distansstudier) men jag ser att andra gjort det. Andreas bil slutade fungera så när han slutade jobbet fastnade han på ekerö så hans pappa fick hämta honom. Ser på facebook om folk som fastnar i skolor och tar evigheter att komma hem. Hehe roligt!
 
Jag var iaf ute med Diesel på en snö promenad och gud vad roligt det är. På riktigt alltså, han tycker det är så roligt och jag går och skrattar högt åt honom när han hoppar i snön och har. Världens finaste hund. Men gångvägarna var inte direkt plogade så vilken jävla värk jag fick i benen, sjukt jobbigt! Och jag klädde på mig lite väl mycket, svettades som en gris! 
 
Igår var pannish här också. Väldigt trevligt att få lite sällskap under dagen när hon slutade tidigt. Är alltid ensam och hon är så otroligt gullig och frågar alltid om hon ska köpa med något, om jag är hungrig och sådär. Lilla sötnosen :)
 
Nu ska vi snart ut med Diesel på en till promenad (rooooligt) sen ska vi lägga oss under en filt och bara mysa med varm oboy. Bästa!
 

Bild på Diesel i skogen från förra vintern, inte riktigt lika mycket snö haha. Men bilden är fin, min favorit bild på honom!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback