Tatuering

Jag har velat tatuera mig länge. Har bara inte kommit på vad jag vill göra än. Tänkte tatuera mig innan sommaren som var, men visste inte vad jag skulle göra. Tiden gick och sen tänkte jag att jag gör det i höst, men sen vart jag gravid och då är det bäst att låta bli. Så får vänta ännu längre nu tills jag får tatuera mig. Men nu vet jag åtminstone lite vad jag vill göra. 
 
Har tänkt mig att det vi bestämmer oss för att lillan ska heta, har ju en betydelse. Jag ska göra en salgs bild av det de betyder. Tycker en stor fin tatuering på ryggen uppe på ena sidan är sjukt snyggt. En text visst, men en slags bild av något är så sjukt mycket coolare. Så jävla snyggt! Så i vår blir det träning till tusen för att få tillbaka kroppen så mycket som möjligt, sen tatuering. 
 
Så här typ, vid skulderbladet. Fast ett helt annat motiv. (bild från google)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback