Måste vara på den säkra sidan

Haha satt med mobilen redo och skulle ringa mvc idag, men sen tänkte jag att jag vill ta ett till test så jag vet säkert att jag är gravid. Efter 3 tester har jag fortfarande inte fått in att jag faktiskt är gravid. Känns så lustigt! Men ska köpa ett test och testa mig igen och sen ringa! Haha tvångstanke nu, Gud va töntig jag e men ändå, tänk om man kommer dit och skriver in sig och slit och sen när man ska på ultraljud om typ 40 000 månader så har jag aldrig varit gravid.. (ja jag vet jag är inte så klar i huvudet just nu) haha men känns inte så sannolikt att TRE tester visar fel, jag är bara feg för att ringa så mitt undermedvetna kommer på ursäkter, SÄKERT!

Nu ska jag läsa andra boken i serien starcrossed.. Alltså hades. Sen sova, godnatt!


Jag vet, underbart vacker bild!


Trackback