Info

Tänkte berätta lite om mig och bloggen och lite allmän "nödvändig" info. Jag är en tjej från Upplands Väsby utanför stockholm. Har precis fyllt 17 och som dom flesta antagligen har förstått är jag gravid. Jag bor nu hemma hos min mamma med min pojkvän och våran hund diesel på ett år. En blandras av border collie, jämthund och gråhund.
Jag började ettan av gymnasiet hösten 2011 men pågrund av att jag typ aldrig var där så ska jag börja om nu till hösten, byta skola och allt. 
 
 
Hur jag fick reda på att jag var gravid? Jag hade tagit p piller i typ 2 år och när jag tar dom ordentligt varje dag så får jag aldrig mens. Men så fort jag missar nån så kommer den. Har varit JÄVLIGT slarvig med dom ända från början, jätte korkat jag vet. Men nu så hände ingenting nu och jag kände mig konstig i magen och min börst kliade och ömmade. Så jag tog inga piller nu och väntade på mensen men den kom inte så tog ett test och ja, två streck kom upp. Jag vart so otroligt chockad, jag bara slängde det på en gång och gick ut o sola och låtsades som ingenting typ haha.
Jag tog inte riktigt åt mig det, så två dagar senare tog jag ett till test, och det kom upp två streck till. Jag började förstå det då liksom och hade tänkt på det lite. Tog ett ett digitalt test dagen efter och det stog klart och tydligt GRAVID. Det var inte alls självklart att behålla från första början, men fick med tiden en känsla av skydda det LILLA livet i magen, så då bestämde jag mig helt enkelt för att behålla!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback