Hej igen

Hej min gamla fina saknade blogg. Gud vad skönt att blogga här igen. Här känns det bra, jag vet hur allt fungerar och det är här jag helt enkelt ska blogga! Roligast här. Har precis kopierat över alla gamla inlägg och bilder från bloggen jag till tidigare, sparat bilderna här så dom inte försvinner heller. Vill ju kunna kolla tillbaka på gamla bilderna här! 
 
Headern fixar jag imorgon, måste byta till min vanliga pc då jag inte fattar ett skit av bildprogrammen här, paint ftw liksom! 
 
Här kommer jag iallafall uppdatera i fortsättningen, och aldrig mer byta. Never.
 
En bild på mig och min fin fina vän Amber från avslutningen i nian, juni 2011.  
 


elin

SÅ FINA MINA VÄNNER! LOVE U! <3

2012-12-01 / 16:10:42
BLOGG: http://wahhlgren.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback