Lilla Diesel

Det är verkligen sjukt hur mycket en jobbig liten hund kan betyda för en. Min lilla Diesel, han är verkligen som våran lilla bebis haha. Hur man verkligen kan ÄLSKA en hund så mycket.

Det gör verkligen ont att tänka på att om ett halvår kanske vi inte kan ha honom kvar? Mitt lilla hjärta, hur otroligt ledsen jag skulle bli om vi var tvungna att lämna dig till en annan familj. Men det är ju inte säkert, jag tror det kommer gå bra med lilla bebben och Diesel. Han är så otroligt folkkär och en otroligt smart hund, jag tror han kommer klara det galant men en liten bebis. Men det gör ont att inte veta, att inte veta säkert om man kan ha kvar sin solstråle. Finns inte en gång han inte lyckas få mig på bra humör om man är nere. Hur roligt man kan ha med en hund? En hund som inte kan prata eller nått, men som ändå alltid får en skratta!

Vi kommer göra allt vi  kan och lite till för att det här ska gå bra! Det här är i stort sett min största rädsla, att det inte ska gå med bebben och Diesel. Men jag hoppas!

Vet att bilderna är totalkassa, tog dom med webcameran som inte har bästa kvalitén direkt!

 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback