Kan inte bestämma mig!

Åhh jag blir galen.. Det här med barnvagnar alltså! Vi fick en barnvagn av Andreas mamma, som hon fått in på sitt jobb. Den var helt okej, men är inte riktigt nöjd. Den känns lite för stor och klumpig. Så jag känner att jag vill köpa en annan. Har kollar på en Tako Laret som är jätte billig och bra och allt jag vill ha med, svängbara stora hjul. Finns typ bara på den vagnen om man inte ska köpa en för 10 000 men inga summa jag tänker lägga på en barnvagn. Den här vagnen kosta typ 4000 och man får med både sitt och liggdel plus ett babyskydd man sätta fast på vagnen, jätte smidigt!

Men finns även jätte bra vagnar på blocket, begagnade visst men spelar roll?! För kanske 1000 kan jag få en bra vagn med stora hjul, bara att den inte har stora svängbara hjul i fram. Kollar på en svart brio happy som dom vill ha 700 kronor för, en från 2007. Det är en stor pengaskillnad men man får med så mycket för en billig peng på Tako vagnen också. Har ingen aning om hur jag ska göra.. Andreas tycker ju självklart det som är billigast haha, han bryr sig inte om vagnen så. Men måste säga att Tako vagnen är mycket snyggare också!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback