Ny garderob

Vaknade runt 8 imorse, känner mig väldigt pigg o fräsch och redo för en dag av städ och fix här hemma.

Igår åkte vi till Andreas brorsa som fyllde 22, han hade lite party där så vi åkte dit en liten stund. Men vi vart inte så långvariga då jag är otroligt trött nu för tiden. Mamma min kom och hämta oss vid 10-11 så vi fick skjuts hem. Skönt att slippa åka kommunalt därifrån! Gick väll och la oss direkt när vi kom hem.

Var även på ikea igår, behöver ju mer plats i min klädkammare då alla mina kläder inte får plats!! Så vi köpte 2 byråer jag kan ha därinne. Inget speciellt bara billiga så jag kan vika in alla kläder. Just nu ligger alla kläder i ikea påsar ute i hallen här uppe, inte så roligt! Så det ska vi tillbringa våran dag till idag, tvätta städa och eventuellt ska pappa min riva väggen idag. Om han har tid. Så vi har iallafall fullt upp idag!

Jag just nu.

 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback