Onlinegymnasium

Jag kommer inte ihåg ifall jag skrivit det här innan, men jag har iallafall börjat på ett onlinegymnasium. Korr onlinegymnasium heter det och jag trivs otroligt bra! Passar mig perfekt att kunna plugga när jag vill det, men är viktigt att man inte skjuter upp uppgifterna!

Jag vart precis klar med första delen i Företagsekonomi 1, finns fyra delar, när alla fyra är klara är jag helt klar med den kurs och har då fått 100 poäng. Det går otroligt bra för mig i skolan nu, min mentor hade ringt idag och sagt att jag var jätte duktig och att jag jobbat i ett bra tempo! Är otroligt skönt att höra så jag har haft problem med skolan i flera år.

Tack vare att jag går på det här gymnasiet kommer jag även kunna vara hemma med våran dotter i nästan 3 år, och det tror jag kommer vara otroligt roligt. Sen när jag gått ut gymnasiet vet jag inte om jag vill plugga vidare eller börja jobba, men är skönt att veta att jag kan plugga vidare om jag vill, även om jag redan har ska få ett barn!



Anonym

Vad duktig du är min älskade gumma!!! Allting kommer att gå så bra så!!!!

2012-10-09 / 18:59:53

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback