Aldrig får man må bra!

Jag blir så glad, äntligen när mitt illamående börjat försvinna (det mesta iallafall) så ska jag gå och bli sjuk istället. Har ont i halsen, förkyld och nu fick jag ont i högra örat också. Vaknar varje timme för att jag inte kan andas och måste dricka något varmt! Kul att man varje gång då måste gå ner och värma något.

Men det börjar bli bättre. Vart förkyld i förrigår kväll, igår vart det sämre och inatt var det värst. Nu går det åt bättringshållet iallafall så imorgon någon gång SKA jag må bra!

Förresten så en gång när jag vaknade tog jag en halstablett, och eftersom jag var så otroligt trött somnade jag med den i munnen. När jag vaknade kanske en timme senare var den fortfarande kvar, fast väldigt hård. Måste säga att det var otroligt coolt!





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback