Allt prat avklarat för mig!

Har precis varit hemma hos pappa och firat honom. Han fyllde 40 år idag, gamla gubben! Farmor och farfar var dom ändå i min närhet som inte visste något, så dom fick reda på allt idag. Dom tog det jätte bra, så länge vi är glada och lyckliga sa dom.
 
Är otroligt skönt att alla runt omkring mig har tagit det så pass bra som dom gjort. Inga konstigheter alls faktiskt. Mormor och morfar tycker det ska bli kul, morbror och tjejen tycker också det ska bli kul, får deras lilla victor en kompis haha :D mamma och pappa har också tagit det jätte bra, är glada och sådär! Så jag är jätte nöjd, trodde inte det skulle gå så bra som det gjort! Nu längtar jag tills vi renoverat klart däruppe så man kan börja handla lite. Känns tråkigt att handla massa kläder och saker och sen inte ha någonstans att göra av det, bara ligga i påsar ute i hallen och vänta. Nä då väntar jag hellre! 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback