Bilder från ultraljudet

Nu har vi kommit hem från ultraljudet. Var klara typ kvart i fem men va såna jävla köer hem så tog lite tid. Det gick jätte bra! Allt såg friskt och bra ut, vart bak/fram skjuten en vecka, vilket det nu blir. Är nu bara i v 18+0, alltså i vecka 19 idag. Beräknad förlossning blir då 26 februari istället för 20 februari. 
 
Trots att alla i familjen trodde på pojke, jag var helt bombsäker på en pojke. Men det är en flicka! Jag är så lycklig då jag hoppades på en flicka. Så jävla coolt att få se lillan. Andreas är helt till sig och man verkligen ser hur lycklig han är haha! Min älskling!
 
 
Närbild på huvudet från profil
 
En bild på hela henne från profil!
 
Här ser man ryggraden där uppe, alltså bilden är enligt mig upp o ner!
 
Fråga mig inte varför det sår HANSSON, AMA.. Jätte konstigt! 
 
Den här bilden tog Andreas på skärmen där inne.
 
 
 
 


Victoria, Alicias mamma

Grattis till en liten prinsessa! Tror det står AMA för att det är hennes initialer som gjorde ultraljudet. Stod så på mitt också, gjorde du ultraljudet i odenplan? :)

Svar: Tack! Jaha okej haha, då förstår jag! Ja det gjorde jag :)
TJCH

2012-09-26 / 20:42:51
BLOGG: http://victorianathaliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback