Mat!

Ska bara duscha och fräscha till mig lite, sen ska jag ner till pappa och käka tacos. Käkade pizza vid typ 3, men är lika hungrig nu igen! käkar som en gris alltså, hungrig hela tiden!!! Helt sjukt!

Igår kväll satt jag o elin och kollade bebiskläder. Jag vill köpa allt! Seriöst alltså sjukt vilka fina och söta kläder det finns. Vet inte om jag vågar köpa maaasssa rosa saker eftersom det aldrig är helt säkert att dom såg rätt kön på ultraljudet. Visst känner man sig ganska säker, men kan inte låta bli att tänkta "tänk om" liksom. Men jag kommer antagligen köpa massa rosa fina söta saker ändå. Så fint!
 
typ som den här från ellos.se är ju otroligt söt! men vill inte köpa kläder riktigt än!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback