Trotsåldern för byrackan!

Igår när vi lämnade lilla diesel ensam hemma hade han busat runt som tusan. Vi ställer för grindar så han bara kan vara i vardagsrummet, och tar alltid in en extra vattenskål han har här. Dumma om vi är ställde vi in en av plast. 
 
När vi kom hem låg det små plastbitar överallt och vatten över hela golvet typ. Diesel har alltså börjat leka med skålen och bitit sönder den totalt! När den var full med vatten! Sen hade han på något sätt fått tag på en tändare också han bitit sönder -.- 
 
Han brukade alltid hitta saker att bita sönder förut när han var valp, men nu på senaste tiden har han faktiskt blivit lugnare och gör inte sånt längre. Men jag märker att han börjar bli valpig igen :O Börjar komma in i trotsåldern tror jag. Han hittar iaf små plast överallt, känns som jag går och plockar upp plastbitar HEEEELA tiden. Busunge! :D <3
 
Bilden är tagen med webcameran på datorn, så inte bästa kvalite kanske. Men han är otroligt söt även om man ibland har lust att bara kasta ut honom. Mitt lilla charmtroll! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback