Grillkväll

Igår kom Elin, Jim & Robin hit och grilla med oss. Var väldigt trevligt! Melissa ler och pratar jätte mycket och är så otroligt rolig. Min sötis!
 
Nu ska vi snart ut till Sigtuna till Melissas farmor, ska hälsa på och sen skulle vi även käka pizza, awesome! Ska fixa till mig snart och sen vill nog Melissa ha mat innan vi åker.
 
Inatt sov jag hur bra som helst. Melissa fick mat innan vi la oss vid 10. Sen sov hon till 4-5 och fick mat, sen sov hon till 10 igen. En gång vaknade hon inatt bara, får se om hon kanske börjar sova hela nätter snart. Hade varit hur underbart som helst!
 
Bilder från elins blogg.
 
 
 
Bilder från mig, haha så bra är jag på att ta kort..



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback