Mobilen i tvättmaskin

Har inte haft tid över att uppdatera något nu under påsk, saker hela tiden!
 
I fredags var vi hos Melissas farmor och åt och hade det trevligt, i lördags var vi dit igen då Andreas mormor och morfar skulle tid, då kom vi dit och överraskade dom :) Igår var vi på ikea och sen städade vi och hade fixar dag här hemma. Idag har vi varit och storhandlat mat och nu först fick vi tid över till att sitta ner! 
 
Ska grilla ikväll, så min syster kom hit och ska äta med oss. När hon ska hänga av sig jackan och de inne i tvättstugan ser hon min mobil gå runt runt i tvättmaskinen!! Den har varit borta hela helgen så antagligen har den legat i någon ficka någonstans, och när jag satte på maskinen nu låg den där! Värsta är att jag inte kan öppna luckan hur som helst, men jag drog fram programmet så långt det går så nu håller den på att cetrifugera, men jag kan inte få ut mobilen!! Skit irriterande.  Så nu badar min mobil i tvättmaskinen också.. 
 
Den har varit med om mycket den, badat i toan, tvättmaskinen, pappas pool, varit på besök på marken/golvet ett par gånger.. Får se om den håller nu! 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback