Mysig vårdag

Idag har vi haft det jätte mysigt ute i vårsolen. När vi kom till Sigtuna satt vi ute och Melissa sov i min famn, sen tog vi alla en promenad i den fina vädret ner till Sigtuna "stad", eller vad man nu ska säga. Där satte vi oss på våfflan och tog en glass och något och dricka. Satt där i solen ett tag och hade det mysigt och prata lite. Jätte fint väder, var väldigt varmt, jag hade bara en cardigan på mig och frös inte det minsta.

När vi kom hem till farmor igen beställde vi efter ett tag mat och sen kollade vi hockeymatchen. Nu är vi hemma och Melissa sover som en stock, så nu ska jag också passa på o sova. Se ifall jag får sova lika mycket som natten som var?!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback