Natta

Har precis sjungit Melissa till sömns. Min sötnöt! Idag har jag varit jätte duktig! Städat hela övervåningen, gått på långpromenad med Diesel och Melissa, tvättat och hängt upp tvätten, lagat mat med sallad (inte vanligt här) och haft en bebis som inte sovit längre än 20 minuter åt gången. Hon är så snäll, sover hon inte sitter hon och tittar och har det så bra ändå, ytterst få tillfällen hon inte är nöjd.

Nu ska vi sova och vakna upp till en ny härlig dag, skulle behöva plugga men finner inte ro till att sätta mig ner och läsa. Går inte, vet inte riktigt hur jag ska göra där, måste hitta ett sätt som funkar, för blir en hel del plugg i ca 1 - 1 & 1/2 år till. 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback