Ny mobil

Min 4S la av, den fick helt enkelt nog efter tvätten i tvättmaskinen. Den funkade ett litet tag efter, men sen ville den inte mer. Nu kom iallafall pappa hit men en annan mobil. En iphone 4, inte lika bra kamera och lite saker som inte är lika bra, men det är ju ungefär samma. Ingen där hemma som använder den ändå nu så e bra om jag har en telefon.
 
Till januari sa han att skulle betala mitt abonnemang, sen får jag tydligen skaffa eget. Hihi dags att bli vuxen nu. Men om jag känner min pappa rätt kan jag nog få nått år till, tills JAG jobbar iallafall. När jag får egen inkomst vill jag faktiskt betala för mig själv, vill inte leva på pappa min i resten av mitt liv. Men känns skönt nu när jag inte har någon inkomst då jag inte tar ut någon föräldrapenning. Och tar inte jag pappas pengar gör han ändå bara av med dom på skit, så lika bra att jag gör något vettigt för dom. hehe ^^
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback