Snabbinlägg

Just nu ligger lill skruttan på mitt bröst och sover. Väldigt mysigt måste jag säga. Igår var jag och Melissa med min mamma och syster inne i stan och strosa runt. Melissa var otrooooligt duktig och bara låg nöjd i vagnen i ca 2-3 timmar. Pappa Andreas var nere på magget och kollade Aik matchen, kan vara skönt att komma iväg lite också.  

Efter det kom mina små kusiner hit med sin mamma Jenny (min morbrors tjej) och träffade Melissa för första gången. Dom är 1 och 3 så när Melissa blir lite äldre kommer dom kunna leka lite. Världens goaste ungar det där!

I fredags och idag har Andreas jobbat, så jag har blivit ensam här med Diesel och Melissa för första gången. Har gått jätte bra, dom är så fina så!

Kameran på mobilen har slutat fungera sen den bestämde sig för att bli lite ren i tvättmaskinen. Funderar på om man ska ta sig råd till att köpa en bra systemkamera så man får fina bilder på lilltjejen, jobbigt nu utan något alls förutom Andreas mobil, han är ju inte alltid där när jag ska ta kort! Får se vad vi gör. Nu ska jag leta bilar på blocket.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback