Sviken

Nä, min dunder iphone som klarat allt, klarade inte tvättmaskinen. Där gick gränsen helt enkelt! Den stod ut med mycket för min skull men nu var det nog, den orkade inte mer, den svek mig! :(
 
Får se vad jag ska göra nu, inte fan tänker jag ha en nokia 3310 iallfall. Iphone, eller inget! Får se vad "vi" kan fixa till mig. Hoppas pappa hade försäkring på den, då får jag en ny. Annars blir det dyrt för pappsen. Men han får skylle sig själv om han inte hade försäkring, jag menar, han borde ju känna mig vid det här laget att saker inte håller/tappas bort i min ägo.
 
Nu ska jag och Melissa sova, godnatt alla fina människor! :) Bjuder på en bild på min fina underbara prinsessa också. Världens sötaste! ♥♥
 
 

Update: Dra på trissor, direkt när jag publicerat det här inlägget märkte jag att telefonjäveln faktiskt fungerar! Helt otroligt.. Någn allvarligt fusk måste apple ha gjort med den!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback