Vår

Nu är det äntligen vår. Melissa ligger UTE i vagnen och sover och jag sitter inne med öppna dörrar och vädrar och har precis dammsugit. Är jätte varm ute! Gick ut tidigare idag på promenad med jacka på mig, var tvungen att gå förbi pappa och ta av mig jackan och sätta på en tröja istället (hade bara t-shirt under, lite för kallt då hihi). Var typ varmt med bara tjocktröja! 
 
Andreas jobbade ändå till 10 igår kväll, och ska göra idag med. Kanske imorgon också, så jag är ensam med Diesel och Melissa HELA dagarna nu. Eller ja, min mamma är ju hemma men hon har ju inget ansvar för någon av dom, men hon hjälper ju om det behövs, till exempel om jag ska duscha eller gå på toa. Sen brukar hon ha Melissa lite då och då ändå för att hon vill, men aldrig för att hon MÅSTE liksom. Idag ska vi väll inte göra någonting, som vanligt. Gå promenader och sen mysa lite. Typ det vi gör. När Andreas är hemma brukar vi väll åka och handla lite ibland, kanske träffa några. Men nu när han inte är här är jag för lat för att ta bussen någonstans, hatar bussar. Så jag rör mig ut när jag är med Andreas hehe. Skönt att jag fyller 18 den 18 maj så jag kan ta körkort själv! :)
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback