5 månader

Idag blev Melissa hela 5 månader ung. Gud vad fort tiden går. Tänka sig att denna lilla krabat har varit med oss i 5 månader. Känns så lite, men ändå så mycket! Känns som hon alltid funnits här, ändå känns som det som det gått fort? Svårt att förklara, men så känns det!
 
Dagen till ära så började vi med smakportioner på en till måltid. Så nu blir bananvälling på kvällen innan läggdags sen middag till middagstid. Idag fick hon äta kyckling med grönsaker typ, hon typ fick kvälningar så vet inte om det betyder att hon inte gillade det eller om det var något annat. Ska prova imorgon igen hur som helst. Sen har jag kköpt massa andra barnmatsburkar. Får vi se vad hon gillar.
 
Gamla bilder på min underbara. Älskar hennes min!
 
 


Jennifer

Du gör inte egen mat? kokar lite morötter och mosar, potatismos osv.
Tror det är mycket godare än burk mat nämligen! Roligare också :)

Svar: Jo jag har gjort potatis och moröttspuré, men tycker bara det är roligt att prova burk och lite allt möjligt också. Allt är så roligt att prova! :)
TJCH

2013-08-04 / 20:34:34
Eve

Söt hon är :)

2013-08-15 / 13:00:23
BLOGG: http://www.nattstad.se/evelinuus

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback