Bildbomb igen

Senaste tiden har jag inte varit sådär jätte duktig på att uppdatera här. Jag tänker hela tiden att jag ska uppdatera, tar hur mycket bilder som helst och hade verkligen att jag behöver för att göra inlägg, men på något vis sätter jag mig aldrig och gör det. Inte direkt jobbigt, kan ju uppdatera från mobilen hur lätt som helst. Men jag bara gör det inte. Ska bli ändring på det nu! 
 
Tänkte börja med att lägga upp lite bilder från senaste tiden. Skriver även en rad eller två om varje bild för lite info om bilden (alla bilder är typ på Melissa, men jag kan skriva vad hon gör haha)
 
Jag, mamma och Mia tog med dricka, frukt och chips till Norrviken och hade lite mini-picknik. Melissa fick ligga och ligga runt på filten och hade det så bra!
 
Samma kväll hämtade pappa oss och vi fick följa med honom i lastbilen. Han skulle in till stan, och vi hamnade mitt bland stockholm cruising. Inte liten bil det där direkt, lastbilar är coola!
 
Här ligger Melissa och busar. Jätte gulligt säger ni, men nä, det var sovdags! Men hon vägrade somna och skulle bara busa och ha sig. Tillslut somnade hon såklart, men det var inte roligt. Söt är hon iallafall!
 
Den här tvättbjörnen fick jag av min pappa när jag var 6 år. Den var min favorit och har alltid hängt med mig. Nu är det Melissas tur att få ärva min "tvättis". Hon verkade gilla den iallafall.
 
Ja här finns inte direkt någon story, utan bara en bild från när hon satt i stolen och log och skratta vädligt mycket. Nu äter lillskruttan middag med oss och även gröt på kvällen. Snart ska jag börja byta ut mellanmålet vid 3-4 tiden till mat också. Men vad ska man ge då? Fruktpure, "vanligt-mat-pure" eller vaddå? Något tips på vad ni brukar ge era under hela dagen? 
 
Melissa tror att mammas data har touch-skärm. Börjar hålla på som mormor sin. Virriga saker det där!
 


sandra

Hej! vilken fin blogg! :D
Nu har jag en tävling på bloggen "FINN ETT FEl" PÅ BILDEN! VINNAREN DRAS IMORGON KL 12.00 GÅ IN OCH HITTA FELET! :D
vinnare vinner en blogglänk på min blogg! :D

http://sandracederbom.se/?p=307

2013-08-15 / 14:53:52
BLOGG: http://sandracederbom.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback