Fiddy och Melissa

Precis lagt Melissa i sin säng, och ligger ni i våran för att varva ner och titta lite Pretty little liars och sen sova, men först måste Melissa somna. Vilket hon nu precis gjorde. 
 
Varje kväll ser ut som så att jag lägger ner henne i sängen och sätter på hennes mobil som hon älskar, låter henne trötta ut sig själv. Sen börjar hon gnälla lite när hon börjar bli trött och då hoppar jag dit och ger henne nappen när hon tappar den och puffar lite på rumpan eftersom hon blir lugn och avslappnad av det. Hon vrider och vänder på sig och tillslut hittar rätt ställning och somnar. Ibland lite mer gnäll och ibland inget alls. Hon somnar iallafall alltid i sin säng, skönt att slippa gå runt och bära på henne. Väldigt skönt också att hon slutat med att tutta sig sömns, så nu kan även Andreas hjälpa till på kvällarna. Perfekt!
 
Hur som helst, så Andreas har köpt en fiddy tillsammans med Jim. Den har vi åkt på idag, till och med morsan Therese. Jag älskar sånt där, köra och fart! Har alltid gjort, ända sen jag var liten. Alla kommer alltid ihåg mig som den som alltid skrek "FORTARE" medans mina syskon skrek "SAKTA NER" haha. Liten fartdåre här, Andreas med. Han gillar också motorer och fordon. Melissa kommer säkert få en moppe av pappa sin innan hon ens är tillräckligt gammal för att åka på den. Hon har redan en eldriven motorcykel som hon fått av sin farmor. Får lägga in bild på de, hon har redan provåkt den ;)
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback