Första gången

Nu har vi fått en ny "första-gången-grej"... Feber. Vaknade idag och kände att Melissa var väldigt varm. Vi åt lite frukost, gick med diesel sen sov hon från 1-4 ca. Med tanke på att hon annars sover typ en halvtimme i taget är det otroligt länge!

När hon vaknat tog jag tempen för att se om hon har feber. 38,1 grader hade hon, svag feber men fortfarande feber. Hon fick lite Alvedon innan vi gick ut på en till promenad med Diesel. Hon var fortfarande lika glad och snäll när hon var vaken. Inga konstigheter. Hon är bara lite trött och hängning efter vaccinet. Kan bli så!

Hoppas hon mår bättre imorgon så Andreas inte får ett rent helvete när jag är ute och roar mig. Mina älsklingar!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback