Gunga

Åh vilken härlig tjej vi har fått, går inte att inte charmas av henne! Vi har en bebisgunga här ute på gården som jag nu ikväll kom på, så självklart ville vi ut och prova den. Har aldrig sett henne så glad. Skratta och log såå mycket!  Speciellt när gungan gick nerför, då kittlades det antagligen magen. Sen skulle pappa gunga bredvid också, det var roligt! 
 
Gunga är nog något vi kommer göra framöver, gud vad hon tyckte om det. Sen skulle vi in för att äta banangröt och jag skojar inte när jag säger att hon typ slockna direkt efter i mormors famn. Oerhört trött efter allt stohoj idag. Min lilla solstråle!
 
 


bexollila.

söt bebis :D

2013-08-19 / 12:07:28
BLOGG: http://www.nattstad.se/bexollila
ELIN

Åh vad kul! Så himla söt så det är helt sjukt! Det får vi göra någon gång när jag är med också, hihi :D

Svar: Absolut! :D <3
TJCH

2013-08-21 / 19:22:23
BLOGG: http://wahhlgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback