Alla hjärtans dag

I torsdags var det ju alla hjärtans dag, en väldigt överskattad dag men ganska mysigt ändå! Jag (som den underbara flickvän jag är) fixade biljetter till Aik-Modo till oss, och även en biljett till Aik-Brynäs den 2 mars till Andreas. :) Han vart väldigt glad iallafall, och vi hade det väldigt mysigt. Var Aik's 122 års dag också, så tårta fanns det också! Blev vinst iallafall och det vart en lyckad kväll! :) 
 
Kändes lite roligt att hitta på något annat än vanlig bio, middag eller hotell liksom, visste att han skulle uppskatta det här mer. Innan matchen fick han en liten skattjakt där han skulle hitta biljetterna (han visste inte var det var han skulle hitta då ännu). Det är så typiskt Andreas, han har verkligen barna-sinnet kvar och älskar sånna saker, jag med för den delen. Haha låter sjukt töntigt men det sånt är fan kul alltså! ;)
 
den här lappen låg i "skattkistan".. haha mina idéer alltså!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback