BB väskan

Nu sitter jag och packar BB-väskan så här medans Andreas är ute med Diesel. Haha lite efter, men har alltid tänkt att det kommer ta sån tid ändå så har inte stressat över det. Men kan vara skönt att ha det gjort när det sätter igång så slipper jag tänka på det då!
 
Än så länge har jag packat det här:
 
Till bebis: 
2 bodys
2 byxor
1 pyjamas
1 par tossor
2 mössor
1 varm overall
1 snuttedjur/filt
 
Till mig:
Morgonrock
Tofflor
2 amningsbh:ar
stora trosor/shorts
Tandborste, Tandkräm
Hårborste
Deodorant
Schampoo, Balsam
Balsamspray
 
Ska packa mer, men hinner inte nu då vi ska iväg. 


Anonym

Kanske blöjor behövs? :)
Jag vet inte, vill bara vara hjälpsam..:)

Svar: Sånt har jag fått för mig att man får där, men kanske kan vara bra att ha med ändå för säkerthets skull! Tack :)
TJCH

2013-02-28 / 00:40:11

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback