Fartfylld söndag

 
Nu jävlar har vi gjort mycket idag. Övervåningen är i stort sett klar, bara någon grej man ska sätta mellan rummen vid dörren, som han ska sätta dit i veckan. Sen ska dom måla i hallen /trappan och nu började dom även att göra om trappan.. Hitta nya saker att göra hela tiden haha, började lägga nytt golv i mammas sovrum också (?) så nu har hon nytt golv också haha. Ser riktigt bra ut, ska ta några bilder imorgon när vi städat i ordning allt igen. 
 
Nu ska jag ta någon att käka, sen ska vi iväg och spela hockey. Eller ja, Andreas ska, jag ska titta på och bara sitta där, med pannish hoppas jag.

Här sitter jag nu, tjock och ofixad utan smink.. Pudding (y)
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback