Madrass till spjälsäng

Ja, i söndags tror jag det var, skulle jag tvätta madrassen till spjälsängen. Så jag la den i badkaret och tvättade den, böjd i ryggen och riktigt jävla jobbigt var det! Nu är det torsdag, och den vill inte torka! Helt sjukt, jag lutar den mot väggen i duschen, men vattnet bara rinner emellan, men inte ut! Har till och med haft den i torkskåp 3 gånger, men fortfarande inte torr! Vettefan vad det är för fel, men nu behöver vi köpa en ny. Hon kan komma NÄR SOM HELST och vi har inte ens fixat hennes säng, bra där (y) Ska åka och kolla på en snart, men måtten på sängen är annorlunda, är normaln 60*120 eller nått sånt, sängen är 115*55 så blir svårt att hitta också. 
 
Men vi ska se vad jag kan hitta på, får kanske köpa 60*120 och skära till den eller något? Känner mig lite små stressad, varför skulle jag tvätta den för? Onödigt! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback