Övervåningen

Som jag sagt förut håller vi på att fixar på övervångingen. Har tagit lite tid då det är min fina pappa som ska göra det åt oss, men han är alltid väldigt upptagen så han har inte haft tid att komma tidigare. Jag tog iallfall före bilder och tänkte ta efterbilder sen när det är klart. Igår kom han och la golv och lite lister, i veckan nu ska han göra klart resten, den dagen han får tid! Det är sån sjuk skillnad så det finns inte alltså, men vill inte lägga upp bilder på hur det ser ut nu förräns det är klart :) Men tänkte att jag kunde lägga upp före bilderna :)
 
Från början var det 3 rum. En "hall" där man kommer upp från trappen. Sen mitt och Andreas rum, och min lillasysters gamla rum (hon bor hos pappa nu). Det vi har gjort är att göra mitt och syrrans gamla rum till ett stort rum istället. Såhär såg det iallafall ut innan vi gjort något. Ikea påsarna i hallen är mina kläder haha. Vi höll på att rensa ut hela rummen inför renoveringen, så städat var det inte, som ni kanske ser hehe! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback