Speciella datum under graviditeten

19/6-12 - Första testet, POSITIVT! Förnekar det lite, är väldigt rädd och oroligt och bara låtsas som ingenting.
21/6-12 - Andra testet, positivt igen. Börjar tänka och fundera, händer det här verkligen?!
22/6-12 - Tredje testet, positivt. Berättar för Andreas. Allt är lugnt och vi pratar inte så mycket om det. Under helgen bestämmer vi oss för att behålla lillen i magen. Ingen av oss förstår nog riktigt vad det verkligen är som händer.
13/9-12 - Första tiden till Mvc, jag åker dit med mamma då Andreas jobbade.
26/9-12 - Rutin ultraljud (RUL). Jag och älskling åker dit och jag är jätte nervös. Hade inte sett bebis innan. Det såg jätte fint ut och det visade sig vara en liten flicka vi skulle få !!! Jag som verkligen trodde på pojke, men hoppades lite på flicka faktiskt (a)
8/10-12 - Fick höra lill fisens hjärtslag för första gången. 149 slag per minut, sägs ju att högt ska betyda flicka haha.
9/10-12 - Kände för första gången en riktig spark, var då i vecka 20. 
17/10-12 - Såg sparkarna utanpå magen. Det var jävligt coolt, jag vart helt chockad haha.
4/11-12 - Andreas hann känna henne sparka. Hon har varit väldigt klurig på att sparka när andra ska känna, hon vill inte! Men nu kunde Andreas känna för första gången. 
 
26/2-13 - BF
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback