Spelning

Nu ligger jag i sängen och ska försöka sova, men inte det lättaste när man har sina kramp ben! Är helt slut i kroppen efter att ha stått i typ 2 timmar, det är mycket för någon som är gravid i 40 veckan, hehe ^^

Vi har iallafall varit på Andreas brorsas, Niklas, spelning. Hans band Mankind in Progress hade sin första spelning idag på/fryshuset. Dom var jätte duktiga! Var lite jobbigt för mig att inte kunna sätta mig under väntan och sådär, men jag stod ut utan gnäll och är väldigt stolt över mig själv för det, hehe (a)

Vi firade även min brorsa tidigare idag, som fyllde 20 år i veckan. Käkade och sen blev det tårta som duktiga jag gjort. Men nu ska jag försöka sova, godnatt! :)




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback