Frukost på sängen

Jag måste vara världens bästa flickvän alltså! Klockan tre inatt satt jag och vela ifall jag skulle göra äggröra eller pannkakor till frukost till älsklingen. Vi har Inge mjöl så då skulle jag varit tvungen att gå och handla, och Andreas är inte ens så förtjust i pannkakor, hade varit mer för min egen skull haha. Bestämde mig för att göra äggröra iallafall, det är det han vill ha!

Satt och väntade på att klockan skulle gå så jag kunde börja med maten, men vart vid 6 tiden så hungrig så gick ner och fixade toast och oboy till mig :) när klockan vart 8 orkade jag inte vänta längre så gick ner och fixade äggröra, skärde äpplen och apelsin och la upp det fint som ett hjärta på en tallrik. Andreas vart ju inte lite paff när jag väckte honom med frukost på sängen liksom, började nypa sig själv för han trodde han drömde typ haha. Jag e så väldans underbar ibland. Tog morgon promenaden med diesel också, Andreas har verkligen blivit behandlad som en kung! För att komma från mig måste han känt sig väldigt speciell ;)




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback