Nyårsafton

Igår var det nyårsafton, eller ja, det blir väll iförrigår (stavning?) Jag hade det väldigt trevligt här hemma med min fina pojke, elin och jonas. Vi käka middag, spelade spel och umgicks bara. Otroligt skönt att ha ett lugnt nyår. Måste säga att jag är väldigt dålig på att ta kort. Måste det bli ändring på! Får inte glömma att fota lillan mycket sen!

Hur som helst har jag fått jätte mycket gjort dom senaste dagarna inom skolan iallafall, tycker om att ligga före så man slipper stressa sen i slutet när allt ska in, men jag är expert på att skjuta fram saker till sista sekund så i slutet har det varit mycket att göra. Nu ligger jag lagom till igen och tänker ta ledigt! yey :D 
 
 

 
 
 
 


Elin

Haha grym dag^^ hemsk bild! <3

2013-01-03 / 10:27:47

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback