Tidig morgon!

Här sitter jag i soffan och pratar med pannish. Vaknade ungefär 5 idag, men somnade typ 8 så inte så konstigt. Gick iallafall upp och gjorde frukost och lunch till Andreas. Stackars pojke har ingen mickro på jobbet (jobbar ute) så han kan inte ha med sig vanlig mat, så han får äta mackor eller annat som går att käka kallt. Eller så käkar han ju på resturang, men blir så dyrt med det varje dag! och gör inte jag frukost till honom går han upp i sista sekund så då hinner han inte käka, så vaknar jag tidigt kan jag lika gärna göra det åt honom. 
 
Vettefan vad jag ska göra idag, tänkte plugga idag men vart klar efter en timme högst så vet inte vad jag ska göra nu. Orkar inte börja på något nytt än, eller jag orkar börja men orkar inte hämta böckerna som behövs där uppe hehe. Lat jag är! Måste ut med Diesel också, inte kul! Kallt ute.. 
 
Känner att jag bara skriver nu, vet inte ens vad jag ska skriva. Ville bara skriva något då jag blivit väldigt dålig på att uppdatera på sista tiden. Har fortfarande inte lagt in några bilder på det jag sagt. Men glömmer alltid bort det och kommer bara på det när jag sitter eller ligger ner, och då orkar jag inte resa på mig. Haha.. 
 
Nä nu ska jag hämta något att dricka då jag typ dör av törst, sen ska väll hitta på något att underhålla mig med ett tag. Kanske greys anatomy.. Kanske ska städa, det skulle behövas! Aja, häjdå!
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback