Typiskt mig!

 Nu har jag en sån här efter varje inlägg. Visste in vart jag skulle placera den då jag inte har någon sido meny. Så det var den bästa platsen. Tycker om den då det står hur långt det är kvar i veckor. Har ju en liknande räknare högst upp på bloggen som jag fortfarande kvar, men tycker ändå den här är bättre. 
 
 
Idag är det torsdag. Hade tid hos MVC klockan 11.30 idag, sen hade vi en kurs bokad idag klockan 14.30, så förlossningsförberedande. Men jag somnade klockan 8-9 imorse (?) så jag vaknade inte alls av mina larm. Så jag missade rutinkoll tiden. Men till 14.30 var vi där och skulle på kursen, får då förklarat för oss den faktiskt är på Sollentuna sjukhus och inte i Rotebro där jag går. Tack för den infon liksom. Den tiden missade vi iallafall också. Kul! Så nu får jag ringa och säga att missa alla mina tider och måste boka nya. Pinsamt!! Sånt här händer alltid mig, så otroligt pinsamt!
 
Jag fick iallafall en anledning och fräscha till mig lite. Nu ska vi iväg och handla lite mat och myspys till ikväll. Ska bara vara hemma och kramas med min älskling :) Tjockis jag blivit haha!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback